Група VS заняття індивідуально. Батл
.jpg)
Середина жовтня... Листячко перетворюється на жовтогаряче, червоне, жовтеньке, сонячних променів стає набагато менше... Кожну осінь у нас є можливість спостерігати за цієї красою...Але! Ті, кому потрібно готуватися до ЗНО, не встигають розгледіти красу в осінню пору. До чого це я? Не забувай дивитися навколо себе, не увесь же ж час присвятити репетиторам і стресу. Осінь — така незграбна пора, адже саме в цей час починається і школа, і курси з підготовки до ЗНО, і все крутиться, вертиться. Якщо ти ще тільки приглядаєшся до різних екзаменів, намагаєшся зрозуміти, яка підготовка буде найкращою саме для тебе, то я вчасно.
Звідки я знаю, які плюси і мінуси є в заняттях у групі та індивідуально?
У мене, як і в кожного з вас, є досвід, я лише хочу їм поділитися з вами. Якщо ви маєте що додати, або ваша думка інша, коментарі створені саме для вас)
А зараз піде порівняння одного з іншим:
- індивідуальна форма навчання дорожча, ніж групові заняття;
- пояснюють тільки тобі, можуть повторити декілька разів, тобто вчитель підлаштовується під тебе (індивідуальний підхід);
- скласти ЗНО на 200 шансів більше, бо на курсах у групі не вистачає часу вивчити щось поглиблено, адже спочатку розповідають ази, потім закріплюють їх, а час вийшов. Була в моєму житті подібна ситуація, коли ми розглядали формули скороченого множення. Квадрати я знала дуже добре, а ось куби взагалі не розуміла. Я сподівалася, що десь у кінці заняття з нами поділяться “таємними знаннями”, але яким же великим було моє розчарування, коли нічого такого не відбулося;
- учитель приділяє увагу тим темам, з якими в тебе є проблеми. Взагалі на кожному курсі є програма підготовки до ЗНО, вона спрямована на більшість, тому один урок = одна тема. Якщо, наприклад, ти розумієш властивості трикутників, але не маєш досвіду щодо роботи з тригонометричними формулами, то, по-перше, одного уроку тобі буде недостатньо для засвоєння складної теми, а, по-друге, це нераціональне витрачання часу, бо при індивідуальному підході можна було б нехтувати темою трикутників і приділити подвійну увагу незрозумілим формулам;
- можна змінити розклад уроків, або скасувати їх, якщо дозволиш собі проігнорувати один урок у групі (або пропустити з поважної причини), є велика ймовірність, що на наступному занятті можеш не розуміти,про що йдеться, це як випасти з життя. Щоб наздогнати усіх, потрібно буде рухатися дуже швидко, як Аліса в задзеркаллі;
- шанс скласти ЗНО на високий рівень менший, ніж на індивідуальних заняттях. Якщо ти знаєш більше, а в групі вчитель розповідає ази того чи іншого предмету, мінімум мінімума, то цього недостатньо, потрібно шукати додаткову інформацію. Взагалі курси створені не для того, щоб скласти ЗНО на 200, а щоб подолати поріг. Якщо в тебе нема таланту, вдачі або самодисципліни, щоб працювати і на курсах, і вдома, то ЗНО на 190+ можеш й не скласти;
- мотивація. У цьому плані, на мій погляд, однозначна перемога праці в групі, адже ніхто не хоче “пасти задніх” .
А взагалі, мені здається, якщо ти дуже сором’язливий, боїшся запитати щось, помилитися, то тут два виходи:
- йти до групи, адже там усе пояснюють дуже прискіпливо, щоб кожен остаточно зрозумів;
- йти особисто до вчителя, налагоджувати з ним зв’язок і відчувати себе комфортно. Проте є одне “але”. Мені з викладачем особисто працювати складно, адже я маю страх помилитися в нього на очах, тому мої хвилювання тільки пропорційно збільшуються.
Обирай сам, що тобі до душі)