Як я "Мойсея" за малюнками вчила


Впевнена, у кожного були тижні, переповнені різноманіттям домашніх робіт: там доповідь приготувати, там вірш розповісти, а ще роман до середи прочитати - 24 години у добі нереально мало. 

Інформації настільки багато, що часу на її повноцінне розжовування немає, а ще й хочеться отримати задовільну оцінку. Тому єдиним варіантом виявляється метод зазубрювання. Так, врешті-решт, довгоочікуваний бал у нас в кишені, АЛЕ, на жаль, на цьому плюси закінчуються. Ми витрачаємо такуууу неймовірну кількість часу, а все забудемо вже впродовж наступного тижня!

А що робити, якщо тема дійсно важлива, а інформейшн треба запам'ятати надовго?

Не знаю, як ви, але текстовий матеріал при навчанні я сприймаю не так добре, як візуальний. Схеми, таблиці, діаграми куди цікавіші суцільного тексту, тому на допомогу приходять асоціації та малюнки. Вивчити вірш - ізі-брізі, дайте мені олівець, і я вам його намалюю. Мої конспекти неможливі без дивних "абстракцій" на полях. Цей спосіб допоміг вивчити "Мойсея", а це вже вам не хухри-мухри, таке й Франко зацінив би. 

Хвилинка історій із життя: на годиннику 12:16. Дзвінок. Пара з української літератури. Три вірші в режимі очікування, а черга в журналі до мене все менша й менша. Щоб я була на 100% підготовлена - не скажу, хоча які 100, навіть 60 з натяжкою не набиралося (серіальчик сам себе не подивиться).

Востаннє пробігаюся очима своїми малюнками-асоціаціями й чую своє прізвище. Пульс прискорюється - в таких випадках я або подумки вираховую, скільки балів мені віднімуть за заминки, або одразу запитую, коли наступна перездача. 

На диво, все пройшло добре, навіть краще, чим добре. Бал "відмінно" красиво вималювався серед інших оцінок. Я зраділа ще більше, бо тепер маю реальний метод, який працює! Помітивши цю картину (точніше кількість паперу з дивними розмальовками поруч зі мною), яка виглядала, немов рятуючий план для тих, хто не був готовий, одногрупник, звісно, схотів цим скористатися. На жаль, ця спроба для нього була невдалою.

Чому?! Асоціації повинні бути ваші, тут немає меж фантазії та закони логіки не подіють: малюйте лише так, як інтерпретує ваш мозок! 

Ще один із методів, який допомагає мені, це, звісно ж, меми! Що б я робила без відосів від Авраменка... Завдяки ним я винайшла теорію: автори української літератури - це неначе люди, про яких знають абсолютно всі в коледжі. Наведу приклад: неможливо уявити Коцюбинського без кононівського поля, Тичину - без інтимної лірики, а Шевченка - без кріпацтва. Тому "дякую" я можу сказати не лише вчителям, а й паблікам в соцмережах!

Віз лав, ваша студентка з коледжу!

А які методи рятували вас, або ж допомагали при вивченні матеріалу?

Хочеш першим дізнаватись новини про ЗНО?

Заповни форму і отримуй найсвіжішу інформацію для ефективної підготовки до ЗНО.


Бути в курсі останніх новин ЗНО

Ми проти спаму. Ваша особиста інформація ніколи не буде передаватися стороннім особам

Вау, тепер отримати 200 балів на ЗНО ще простіше!

Чекай на наше «дякую» на свої пошті. Обіймаємо.

Коментарі

Про нас



Ми в Києві

Ми в Харкові

Що ми пропонуємо

mastercard
visa

©  ZNO.UA - всі права захищено. Копіювання дозволяється лише за умови розміщення активного клікабельного посилання на ZNO.UA